Jaarverslag evenementencommissie 2020

Het jaar 2020 zou voor de evenementencommissie een jaar worden waarin we als commissie zelf weinig activiteiten zouden organiseren. Dit komt doordat het jubileumjaar voor de deur stond.
De leden van de evenementencommissie waren aangesloten bij de subcommissies van de jubileumcommissie om zo toch hun steentje bij te kunnen dragen bij het 60 jarige bestaan van de GAC.

Zoals altijd zijn we het jaar begonnen met de nieuwjaarsreceptie waarin we terugkijken naar het jaar 2019, maar vooral ook vooruit kijken naar alle leuke activiteiten die gepland stonden voor het speciale jaar 2020.

In februari werd de carnavalsavond georganiseerd. Hier heeft de jeugd flink kunnen hossen en dansen in hun mooiste carnavalsoutfit.  Altijd een hele gezellige avond onder het genot van een hapje en een drankje.

Al snel na deze activiteit werd bekend dat het jubileumjaar er toch anders uit zou gaan zien dan iedereen voorspeld had. Door het corona virus mochten en konden helaas alle geplande activiteiten niet doorgaan. Er was nog hoop dat bepaalde evenementen verzet konden worden naar later in het jaar maar helaas bleven de maatregelen gelden waardoor ook dit helaas niet mogelijk was.

In de zomer werden de maatregelen wat versoepeld waardoor de evenementcommissie een spellenmiddag heeft georganiseerd voor de jeugd. De opkomst was groot, wat wij natuurlijk erg leuk vinden!

Wat betreft de rest van het jaar heeft de evenementencommissie weinig kunnen organiseren. We hopen allemaal dat het snel de goede kant op gaat, waardoor de maatregelen versoepeld kunnen worden en we weer leuke activiteiten en evenementen kunnen organiseren.

Namens de evenementencommissie
Lieke van Gemert