Jaarverslag evenementencommissie 2021

Bij het schrijven van het vorige jaarverslag was er de hoop dat het jaar 2021 er anders uit zou komen te zien. We hoopten weer leuke activiteiten en evenementen te kunnen organiseren voor onze jeugd. Helaas bleven de corona maatregelen gelden en waren er weinig mogelijkheden voor het organiseren van leuke uitjes.

Gelukkig werden de maatregelen rondom de zomer toch wat versoepeld en konden we toch wat plannen. Op 3 oktober werd een grote zeskamp gehouden voor alle jeugd. Er waren veel aanmeldingen waar wij altijd erg blij mee zijn! Middels grote springkussens werden er verschillende spellen gespeeld.
Ondanks het slechte weer liet de jeugd zich niet tegenhouden om hard te strijden voor de winst.
Nadat de zeskamp was afgerond stond de frietkraam al klaar voor een heerlijk frietje met een snack. Van al die spellen krijg je natuurlijk ook wel honger. Het was een leuke middag geweest.

Rondom sinterklaas werd er weer contact gezocht met de pieten. Twee pieten wilden heel graag mee komen trainen met de jongste pupillen. Helaas werden een week van te voren de maatregelen weer aangescherpt waardoor de pieten niet zelf konden komen. Gelukkig konden de pepernoten wel nog afgegeven worden bij de training waardoor iedereen toch wat lekkers had.

Opnieuw hebben we de hoop dat komend jaar weer meer mogelijk is en kijken we ernaar uit om weer leuke evenementen en uitjes te organiseren.

Lieke van Gemert, namens de evenementencommissie