Jaarverslag PR Commissie GAC Gemert 2019

Website
De PR commissie zorgt voor invulling en aanpassingen op de website met nieuws, verslagen en uitslagen van wedstrijden, aankondigingen van nieuwe wedstrijden en evenementen.
Hierbij zijn ze o.a. afhankelijk van het aanleveren van het materiaal vanuit de andere commissies en leden.

Social Media
Het Facebook-, Instagram- en Twitteraccount van GAC wordt regelmatig gevuld met het meest actuele nieuws en er wordt gereageerd op landelijk (atletiek-en sport) nieuws. Ook worden evenementen/wedstrijden aangemaakt op de Facebookpagina.
Het aantal volgers groeit nog steeds. We hebben inmiddels 365 volgers op Facebook en 350 op Instagram.

Krant en tv
De PR commissie zorgt dat aankondigingen en verslagen van wedstrijden in het Gemerts Nieuwsblad en/of andere media worden geplaatst, na aanlevering van leden. Inmiddels, oa door uitingen op social media, heeft Gemert Centraal ons ook gevonden en zijn zij regelmatig aanwezig bij onze evenementen. Ook lezen we nu meer berichten over GAC in het Eindhovens Dagblad en Traverse.

Sponsoring
Rondom de feestdagen zijn in december alle huidige sponsors bezocht. Als dank voor hun vertrouwen en (financiële) steun hebben zij zoals vorige jarige hiervoor een geschenkje ontvangen.
De jaarlijkse Kerstloop is ook dit jaar weer gesponsord door Topvorm en ook de jaarlijkse Molenbroekloop is wederom de Bouwgroep van Schijndel Molenbroekloop geworden.
We hebben dit jaar weer nieuwe sponsors mogen verwelkomen: Usawa en Jos Somers tuinmachines. Beide sponsors hebben gekozen voor een reclamebord naast de baan.